Professionele ondertiteling van vlog, video en film op Youtube, Facebook of Instagram

GROTE BLOEMPOT, VAAS OF PLANTENBAK
KWALITEIT POTTERIE VOOR BINNEN EN BUITEN

Groot en soms zwaar: bestellen bij Parelmoer Vaas

Staan ze eenmaal, dan staan ze! Zeker de grote potten en vazen van hoge kwaliteit kunnen zwaar zijn. Ze zijn niet altijd eenvoudig in te laden in de auto. Simpelweg omdat ze te zwaar zijn, of te groot waardoor ze niet in de auto passen. Daarom bezorgen wij de potten en vazen bij jou.

Hieronder lees je over je recht op retour en schade. Lees ze goed door, dan zorgen we er samen voor dat je een bestelling ontvangt waarmee je écht blij bent.

Hoe plaatst u een bestelling?

Uw plaatst de potten eenvoudig in uw winkelmand in de online winkel. Rechtsboven in beeld ziet u een mandje staan, klikt u daarop dan kunt u de inhoud van uw winkelmand bekijken. We verkopen veel bloempotten sets, die bestaan uit meerdere potten maar worden gerekend als één product.

Alle prijzen in de online winkel zijn inclusief btw.

Afrekenen kan direct

Wanneer u een bestelling plaatst vragen we u direct af te rekenen via één van de betaalmiddelen zoals de beveiligde omgeving van Ideal. Of in België via Bancontact.

Uw bestelling wijzigen

Wilt u uw naam, adres of inhoud van uw bestelling wijzigen neem dan contact op met de klantenservice via info@parelmoervaas.nl.

Annuleren van uw bestelling

Wanneer uw potterie bestelling nog niet op transport meegegaan is kunt u kosteloos uw bestelling intrekken. U ontvangt binnen 3 werkdagen uw aankoopbedrag retour.

Verzending van potterie

Plaatst u een bestelling in de online winkel dan bezorgen wij de potten kostenloos! We leveren alleen niet standaard op de waddeneilanden. Neem dan graag even contact op via info@parelmoervaas.nl.

Bezorgen van uw bestelling

We bezorgen uw bestelling via PostNL pakketdienst of per speciaal transport dat ingericht is voor grote en breekbare producten. Wij nemen bij iedere bestelling persoonlijk contact op per mail over de levering. Zowel bij PostNL pakketlevering, als transportlevering.

Omdat de producten groter en zwaarder zijn vinden we het fijn als je thuis bent om ze in ontvangst te nemen. We leveren liever niet af bij de buren.

Zware, breekbare en/of xl potterie bezorgen we met speciaal ingericht transport van maandag tot en met vrijdag. 

Lichtgewicht producten worden verzonden met Post NL.

Schade tijdens of na levering

Wij kijken elk product dat verzonden wordt per pakketpost of via transport zorgvuldig na voor deze een nieuw thuis krijgt. Toch kan het wel eens gebeuren dat er schade ontstaat tijdens transport en u een beroep doet op garantie. Wanneer u direct na levering checkt op eventuele schade kunnen we samen contact opnemen met de transporteur.

Retourneren van een product

Heb je een product besteld dat je wil retourneren, dan kan dat binnen 14 dagen na ontvangst.

Retourneren per post

Retourneer je per post, pak de producten zorgvuldig in. Beschadigde producten en/of verpakking kunnen we niet retour nemen. Retourneren kan naar:

Parelmoer Vaas
Vennestraat 52H
2161 LE Lisse

Zelf retourneren

Wanneer je de bestelling zelf retour komt brengen, brengen wij natuurlijk geen retourkosten in rekening. Neem altijd even contact op wanneer je wil retourneren.

Een retour aanmelden kan via info@parelmoervaas.nl. Hier kun je ook al je vragen stellen.

Retourneren per speciaal transport

Is de potterie geleverd per speciaal transport en kunt u niet zelf retourneren, dan kunt u bijvoorbeeld gebruikmaken van Brenger of PickThisUp.

Hoe weet u van tevoren met welk transport uw bestelling verzonden wordt?

Wilt u geen risico lopen op eventuele hoge retourkosten, neem dan graag even contact op voor u een bestelling plaatst.

Terugbetalen na een retourlevering

Hebben we uw retour ontvangt u binnen 3 werkdagen het (deel)bedrag terug op uw rekening.

Staat uw vraag er niet bij?

Mail ons op info@parelmoervaas.nl of bel op 0252-272282. We helpen u graag!