Retourneren en ruilen bij Parelmoer Vaas
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wil sturen. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
Wanneer wij uw retourzending ontvangen hebben krijgt u binnen één week uw aankoopbedrag retour gestort. U ontvangt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retoursturen zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder waarmee u uw bestelling retour wil sturen.
Voorwaarden voor retourneren
- Beschadigde producten of productverpakkingen kunnen wij niet retour nemen.
- Producten op maat kunnen niet retour zoals op maat gemaakte zijde- en droogboeketten, opgemaakte bloempotten en vazen met (kunst)planten, de RAL op maat serie.
- Echte (levende) planten kunnen niet retour, kunstplanten natuurlijk wel
Retourneren per post
Retourneert u per post, verstuur de retour in de originele verpakking in een verzenddoos zodat de originele productverpakking niet beschadigd raakt.
Retourneren per transport
Heeft u uw aankoop per speciaal transport ontvangen of via onze koerier? Dan is uw aankoop wellicht te zwaar, te breekbaar of te groot om per post te sturen. U kunt bij ons uw bestelling terug komen brengen op afspraak of wellicht gebruikmaken van een koerier zoals brenger.nl of pickthisup.nl.
Retourstappen om te nemen
1 – Meld uw retour aan door een mail te sturen naar info@parelmoervaas.nl – dit is niet verplicht maar zo kunnen wij in de gaten houden of wij uw pakket goed ontvangen
2 – Plaats de producten die u wilt retourneren met alle geleverde toebehoren in de originele staat in de originele verpakking
3 – Voeg een ingevuld herroepingsformulier toe zodat wij weten van wie de retourzending afkomstig is
4 – Zorg dat de inhoud goed beschermd is zodat het niet kan beschadigen tijdens transport
5 – Verstuur of laat uw retour bezorgen bij:
Parelmoer Vaas – Retouren
Vennestraat 52H
2161 LE Lisse
Ruilen
Op het herroepingsformulier kunt u aangeven of u een product wil ruilen. Indien u een product wil ruilen brengen wij niet opnieuw verzendkosten in rekening. U krijgt bij ons gratis verzendkosten op het geruilde product.
U heeft een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Tijdens het bestellen per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
U wil een product met schade retourneren
Is uw aankoop geopend en gebruikt maar werkt het niet naar behoren of is het kapot gegaan, kijkt u dan op de pagina garantie en klachten wat u kan doen.