Garantie en Klachten
Het versturen van grote breekbare producten blijft altijd spannend. Soms komen we er niet onderuit dat er iets breekt of kapot aankomt. Hartstikke zonde en heel erg jammer. We willen u dan heel graag zo goed mogelijk helpen.
Daarom is het heel belangrijk om de schade op de goede manier en binnen de juiste termijn te melden. Schade kan namelijk ontstaan zijn bij de leverancier, bij ons, bij de verzender of bij de ontvanger. En wie is nou wanneer verantwoordelijk en wat zijn hun eisen om de schade in behandeling te nemen?
Uw bestelling de dag van levering uitpakken en bekijken
Wij adviseren u om uw bestelling de dag van levering uit te pakken om maar even zeker ervan te zijn dat uw breekbare producten heel zijn. Zo niet, dan kunt u direct actie ondernemen.
Wat zijn de voorwaarden en stappen bij schade?
Voorwaarde 1 – Meld schade via mail de dag van ontvangst van uw bestelling om aanspraak te kunnen doen op garantie.
Voorwaarde 2 – Voeg de volgende foto’s toe aan de mail:
- Foto’s van alle kanten van de verpakking en het verpakkingsmateriaal
- Detailfoto van de schade van de binnenkant van de bloempot/vaas
- Detailfoto van de schade van de buitenkant van de bloempot/vaas
- Een bovenaanzicht waarop de volledige bloempot/vaas te zien is
- Zijaanzicht foto’s van alle zijden van de bloempot/vaas waarop de gehele bloempot/vaas te zien is.
Voorwaarde 3 – Bewaar het schadeproduct en de verpakking plus verpakkingsmateriaal als bewijs tot uw schade is afgehandeld.
Waarom zijn we zo streng?
Juist bij breekbare producten is het belangrijk om snel te controleren op schade zodat we binnen de termijn kunnen blijven om een claim in te dienen bij de juiste verantwoordelijke. Elke schakel hanteert zijn eigen voorwaarden in termijn waarbinnen de schade gemeld moet worden. Zo kunnen we het adequaat voor u oppakken. Wanneer schade onjuist of te laat gemeld wordt kunnen we deze niet adequaat oppakken en uitzetten.